Followers

Monday, February 22, 2010

~join contest~

'Create

~haloew sumer..!!
niey aku nak story pasal gamba niey..~

TAAADAAAAA...~~~~

awal nyer saje-saje la maen make up-make up nan kawan-kawan aku niey.
kitowg sumer buntu nak wat pew.. last2 aku ckp nan dwg jd model saje nak maen make up2..
sape paling cute??
pilih laa.~hahahaa.~yunk baju pink tue boi.~ dia mat jambu.. dia mmg suka make up.. hahha.x caye kan.?? yunk tengah tue ejoi.. dia lagi best.. diew suka warna2 pink.. hahaa... byk barang diew pink jaa..~ huhukk... owwh.. baju coklat tue black.. dia nie bahaya.. kalo bwk kete mcm pikir rini je idop.. issshh.~ aku mish saat-saat niee.. best...~~ aku kat blakang laa...~ kitwg niey mcm mabuk coke jeeww.. hahahaa.. minum arak kan haram.. coke pon jd laa.. niey saje snap geget2 jari. alaa-alaa manje gitue.~huhueee.~

No comments:

Post a Comment