Followers

Tuesday, August 10, 2010

i need rm 1 juta.. anyone nak bgi free..???

humm..~~ kenape la kan.. org kaya suka-suka je abiz kan duit dwg mcm tue jew.. walaupun aku bkn dri family yunk susah..~ but aku kesian ngk parent aku.~ masing2 asek memikirkan pasal money.~ bkn aku x bersyukur dilaher kan dlm family niee. tpi aku kesian nak parent aku.~
hum.. aku ngk org kaya abiz kan duit drg mcm tue tanpa faedah.~ kalo aku dapat 1 juta la kan.. aku nak beli rumah tok aku n byr duit pembelajaran aku sendiri..~
then aku nak bagi sedekit kat mak aku, n beli umah+kete tok parent aku.~
kesenang akan dtg.. humm.. even family aku dah bercerai.. x bermakna aku renggang nan papa..~ papa still bapak aku walaubagaimana pon.~ tetap.. kami nie dri family yg agak kesusahan sekarunk.. so sesape rase duit tue x bermakna.. bgi aku.. mungkin aku rety manfaatkan duit yang diberi.~~~ humm.. aku kena belajar bersungguh2 untuk mendapat 1juta.!!! malaysia punya money.. bkn rupiah okei.!

No comments:

Post a Comment