Followers

Sunday, August 28, 2011

luahan haty si erin

hummm.. hari ni hari ahad.. patutnyer aku kuar nan capix.. tapi tah mcm ner cancel.. dia ckp dia ley kuar smp kul 5 je.. humm... aku pon tataw mcm ner nak terus hidup nan dia.. dia pulak curang nan bini dia.. bukan aku perampas tapi dia yg nak kat aku.. mungkin mase dulu kitorg couple dia slalu mengharapkan aku tuk menjaga dia.. siape suruh dia kawen nan bini dia... aku pon bkn nak jatuhkan rumah tangga org.. humm.. perit n sedey ni aku je rase.. nak luahkan kat mane.. nie jelah.. bkn ade org lain bace pon... aku dah cukup derita nan percintaan yg dia buat... janji2 dia.. semua kosong.. syg dia semua tipu je.. kalau dia betul2 sygkan aku.. dia x kawen nan bini dia.. kenape aku still nak terima dia sedangkan dah mcm2 dia buat kat aku.. tipu aku.. nape aku terlalu sygkan dia dan susah nak bukak haty ni tuk org laen... hummm.. aku dah bushan dgn cinta mcm nie.. i nie the true love.. aku mmg lah muda lagi.. so disebabkan aku muda aku nak ada bf yg memahami n syg aku je... bkn ade konsgi2.~!!!!! aku kena lupakan syafiq..!! kena lupakan dia... n i need to mencari bf new.. humm... kalau ade org mintak couple just take..!! jgn nak demand sgt lah.. kalau ko cantik x pelah... dulu mungkin ya senang nak dpt bf.. but not now..! hah.. aku ni pulak perangai makin garang.. sape lah nak kan. hahahhaaa.... sape je tahan nan aku... nampak garang tapi ngade2 adelah.. humm.. yelah.. sape jadi bf aku je dpt ngade2 aku.. xkan nan kawan pon nak sendeng2.~ mmg x lahhh..!! hahahaa... so i need fine new love n true love..!! chaiyokkk.!!!!! lupakan shafiq!!!

No comments:

Post a Comment