Followers

Thursday, January 19, 2012

haty yg terluka

sejak petang tdi aku rase mcm nak nagis jew.. humm... kenape kan...?? petang tadi aku terniat nak bukak fb ex aku.. org aku yg syg sgt2. tapi dah kawen.. sedeh sgt... aku terbaca satu status dia.. x lama g dia akan dpt ank.. humm.. dulu lepas kawen still cari aku.. naseb aku tinggalkan dia.. kalo x aku lagi makan perasaan.. nape aku susah nak dpt penganti.. aku tenguk org lain senang je dpt bf.. aku nie.. susah betul.. humm.. kenape kan.. aku gemuk kot. tue yg x de org nak.. kan.. sunyi betul hidup nie.. x taw smp biler aku boleh lupakan dia.. aku dah mls nak ingat semua kenangan kitorg.. so aku kena anggap yg dia x wujud lagi.. sedih aku sendiri tanggung.. tapi dia bahagia dgn keluarga dia.. tapi nape dulu dia cari aku balek. sedangkan aku dah boleh lupakan dia.. huumm.... aku pon x taw laa.. kenape lepas satu.. satu jadi kat aku.. kenape aku x penah dpt hubungan hingga ke pelamin. aku nak gak ade bf.. nak talk about married. but.. itu x mungkin lagi... humm.. sedih betul hidup nie rupanya.~!

No comments:

Post a Comment